NÄMEN!!

Har precis kommit på att jag bloggat över ett år!! Att jag missade ett års dagen!! :(

Jag får fira den nu istället..
Det har varit ett händelserikt år.. Ni har fått vara med och dela det bästa årena i mitt liv! Det mest tråkiga med det hela är att jag fick sluta från ett underbart arbete..med underbara arbetskompisar som jag saknar!!♥

Alla är inte med på bilden men ganska många ändå! :D

Men det bästa är att jag har en älskling som får mig skratta o må bra, har ett fint hus, en mys hund (ja ibland lite mongo), sen det bästa av allt Nikko som kom till världen för att förgylla vårat liv! Han är min guldklimp, lillprins, lillgroda, mammas bästa, finaste.... Kärt barn har många namn!


Grattis bloggen som har funnits i över ett år!
♥Tack alla som följer och läser den.♥ 


Pussar o Kramar till Er alla!!

Kommentarer
Postat av: joa

grattis pullan! du, kan en blogg äta en tårta? om inte, så får ni en luftgitarr att dela på! mycket nöje! pok



ps. jag tar med mig en tårta någon dag så har vi ett födelsedagskalas/bloggjunta! ds.

2009-04-02 @ 12:44:27
URL: http://joafyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0