Mysig kväll.

Eftersom Nikko har sovit hela dagen så har jag hunnit med ganska mycket. Sånt där man har tänkt på i evigheter men inte kommit till skott till att fixa. Jag har rensat massa lådor, hyllor, vikt tvätt, varit ute i solen m.m JÄtte skönt.

Kvällen har varit mysig.. efter middagen, (hemma gjorda "järpar", pommes, sås och grönsaker) som var mycket god gick vi på en kvällspromenad hela gänget. Vi var ute mer än en timme.. Jag o Joakim var på skattjakt efter saker vi kunde kasta i ån.. Vi hittade kottar, pinnar och lite små saker. Innan vi gick in kastade vi i sakerna i ån.. Roligt! :D

Vi träffade även Ewa(från "jobbet") o hennes man som var ute på promenad. Hon är så gullig. Saknar verkligen det där gänget. Men jag känner mig som en av dom fortfarande fast jag inte jobbar där längre.. lite konstigt kanske hehe
Idag ringde Angelica och berättade att några från växeln skulle komma o fika hos mig nästa vecka. Hon tyckte att jag behövde lite positiv energi. :D  Fattar ni va gulliga dom är!♥

Blir nästan lite orolig över Nikko som sover så här mycket.. Han somnade igen under promenaden och sover än! Hoppas att detta inte stör hans nattsömn.. :) Måste gå o kolla till honom nu, min lilla prins♥


PS hittat laddaren till kameran nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0