Kan någon...

Ge mig lite ork till att städa huset?? Någon som har lite extra energi o avvara till en trött själ? Nu när det är så här fint vårväder som skiner in genom fönstrena så ser man ju ALL skit! Ångestbralla! Måste styra upp detta :)


När Matte kommer hem ska vi tar en tur till tippen för att slänga resterande saker som tar plats i gästrummet. Ska bli jätte skönt o bli av med skiten. Då kan jag äntligen börja fixa o göra iordning i rummet tills gänget från stöschölm kommer.

Sen blir det en tur upp till blivande sovrummet med en målarbunke och pensel i handen... Om min grinolle till son tillåter.. Han har typ grinat hela dagen! Tror att det är en blandning magknip och att han bara vill ha närhet. Han är endast nöjd i famnen................................ Mycket jobbigt! Jag får lixom inte så mycket gjort! men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0