GÄSP

Nu är det tack o gonatt för min del..
Har varit en intensiv dag idag... (ironi) Jag o Matte har sprungit runt i affärer för att leta efter en barnaffisch o ha över skötbordet till Nikko.. MEN ICKE! Det finns verkligen inte NÅGONSTANS i Kramfors!! Blir tokig! Kan någon vänlig själ som kanske vet vart/om det finns här i Kramforsstad tala om detta för mig då!!!?
Kalla mig bortskämd eller muppig men när jag får en syn om hur något kan se ut som nu med affishen över skötbordet så vill jag gärna ha den saken nu NU! Blir lixom arg inombords om jag inte får den saken då!
Jaja

Måste berätta att jag mötte Angelica på Dollar idag! Åå hennes mage är så gullig! Tiden går ruskigt fort!  Guu va jag känner att jag saknar det där gänget.. Vill oxå vara där o umgås o arbeta tillsammans med dom ju.. :( Man fick sig ett par skratt om dagen med dom. ♥

Nu har Matte målat, Micke har hjälpt till att tapetsera vilket blev färdigt igår! Skit snyggt! Idag har de börjat lägga golvet.. Guu va fint det blir!! Kommer att mysa i det rummet när det blir färdigt! Kul kul!
Medans männen arbetade satt fruntimmrerna och fikade i soffan och åt popcorn till Talang 2009 :D....
Är det inte lite så det ska vara idag? ....... :P

Nu ska jag gå o sussa och lyssna på Nikkos mysiga små andningar och djupa suckar från spjälsängen som står brevid våran säng. ÅÅ vad det är mysigt o gosa med honom när han är på det mysiga humöret. På morgonen o dagen är den bästa tiden med honom då skrattar o surrar han som mest. Han är världens finaste! Mammas älskling. Längtar tills han vaknar imorgon♥  ( han vaknar kanske 1-2 grr under nätterna och vill ha mat men då är det inte så mycket surr o mys utan mest en yr Nikko som vill ha mat för att sedan däcka igen.. :) Min lillgubbe)

Gonatt folket

Kommentarer
Postat av: Lie

hej :) vaddå för barnaffish? hur ska den se ut? kram

2009-04-04 @ 10:16:59
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: Anonym

jag hittade min "affisch" till skötbordet på leksaksaffären! Du vet presentpapperet där brukar vara väldans färgglatt me massor av figurer,Tiggde till mig 1 meter! Ted älskar den! men leksaksaffären kanske inte finns kvar i kramfors:(

2009-04-07 @ 00:00:11
Postat av: Marika

Nää den stängde igen för inte så länge sen... :( Jätte tråkigt! Men tack för tipset!

2009-04-07 @ 12:13:07
URL: http://mapal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0