BABY

Idag har jag o Nikko varit på babymassage.. Det var mysigt för både mig och Nikko. Han verkade tycka det var roligt för han skrattade o surrade mellanåt :) Så det ska vi gå på nästa gång oxå! Idag var det 4 andra bebbar på massagen som vi fick lära känna , Det ska väl vara ca 10 st iaf i gruppen annars.

Efter massagen hade vi BVC tid för mätning o vägning.. Har väntat med spänning på denna dag. Jag har tyckt att han har gått upp mycket men ändå vart osäker.. Min lillknodd vägde 5 kg!! och är 56½ cm lång. Min stora kille! ♥

Efter massagen och BVC så somnade Nikko som en stock och sover än! Måste varit en skön massage :D

Idag har jag stått ute i LINNEEE!!!! Jätte skönt väder. Önskar jag kunde hitta laddaren till min kamera.. Då kunde jag ha fått visa er hur underbart det är. :)

Nu ska jag leta lite till efter laddaren.. Kanske skriver mer senare! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0