Vi lever än!

Som min vän Lie skrev i sin blogg.. Skulle inte jorden gå under idag?
Fattar inte att man kan gå ut med en sån nyhet..  Visst det hade kanske kunnat hända.. vad vet jag! Men eftersom de flesta forskare sa att det inte kommer att hända något så blev ändå texten.. JORDENS UNDERGÅNG! JORDEN GÅR UNDER IMORGON! 
Tycker att det är sjukt.. Tänker på alla som fick panik och rädda på riktigt.  Alla barn som säkert blev skräckslagna..

Jaja.. nu ska jag ta o fika! Slutar om ca 1½ timme.. Skönt! Då blir de shoppa mat och en runda på Intersport.. Ska kolla läget med Matte.

Imorgon kommer det ett lass med gipsskivor o skruvar hem till våran dörr! Ska bli så kul o börja med sovrummet. Ser fram emot det. :) 

Vi får väl fira att vi fortfarande lever idag! : )

löööv


Kommentarer
Postat av: katja

vad har jag missat?gör ni om sovrummet?

2008-09-13 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0