Regn o regn..

Regn o regn..  e de höst nu eller? E sommaren redan slut.. Jag hade ett litet hopp om att det KANSKE skulle de bli badväder igen.. Men iofs ska jag inte klaga det har varit soligt o fint här de senaste veckorna men med höst i luften. Faktiskt lite mysigt!

Fina soliga höstdagar e jätte mysiga. Som förra helgen satt jag och matte och köka frukost ute på verandan.. jätte varmt!
MEN de här regnet som varit nu i ett par dagar.. SLUUUTAAAAAAA :D  

Har inga bra skor till regn.. inga bra ytterkläder för regn.. Då måste jag ju shoppa......! Hmm jobbar sista dagen.. sen e jag ledig fram till på måndag! sundsvall? Någon som vill följa med?

Vad handlar man för jacka om man har en växande mage? En stoor jacka.. Svårt ju! Jag vill ju inte gå med en säck runt mig bara för att ha nått att växa i.. Hur gör ni andra?

Vinterjacka har jag redan kollat med pappa om han har någon övers som jag kan låna över vintern och tills det är över.
Han hade en jacka som jag ska testa nästa gång vi ses. :)

Längtar tills den här dagen och kvällen e över så jag får vara ledig! Nionde dagen.. Nu får det vara nog! Ska bara kämpa mig igenom dessa 9 timmar som är kvar nu.. :)

Ikväll ska vi försöka titta på Idol här på jobbet.. Så svenska folket.. Ta de lugnt mellan 20-21.. :D

Ha en bra dag! Kraam

---------------------------------------------------------------------------------

PS nu e klockan 17.30 och det är BLÅ HIMMEL OCH SOOOOL! :D  Synd bara att man sitter inomhus...

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Hej hopp!

hehe... skicka en bild så kan ja ju pröva hehe... :D ibland har ja bra dagar :D

jasså så du e på jobbet du.. ja just de, idol... de kanske man skulle se... hihi

2008-09-03 @ 20:20:52
URL: http://biktopia.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Ja de kan ja förstå... ja jobbade idag och jobbar fram till söndag... sen vete fan hur de blir.. har sökt jobb på sjukhuset och ja ber till alla gudar som finns i alla religioner om att ja ska få nåt extra där i stället.... får se om vindarna e me mig..

ja men fan.. skicka en bild så får ja se om ja har någon insperation... fast vem får inte de när man ser den där jätte bebisen :D sååå söööt.

Kram

2008-09-03 @ 21:20:54
URL: http://biktopia.blogg.se/
Postat av: Theodorsmamma

hejheej-.....Hur är allt med dig och beisen imagen?

2008-09-05 @ 09:25:19
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Theodorsmamma

det känns jätte bra:D

jaa han har varit hemma nu en vecka:D känns jätte skönt:D

2008-09-07 @ 12:18:18
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0