Längtar...

Guu va jag längtar till imorgon!
Imorgon blir det ultraljud i Sollefteå wee Ska äntligen få se på lillbebben.. Som jag har väntat till den här dagen..  Ska bli kul att få hem foton på bebisen. Helt skumt egentligen.. men efter imorgon så kanske man fattar vad det är som rör sig där inne.. och att man förstår mer att jag faktiskt ska föda fram ett barn!  Tror att det blir lite verkligare. :)

Ska försöka få in bilderna här på nått sätt om allt går som det ska!

Helt ärligt så är jag lite nervös inför imorgon.. vilket jag tror är normalt. Jag hoppas att allt ser ok ut.. är så orolig att det ska vara något fel.. Man vet ju aldrig. Bara hoppas att allt är som det ska! 


HELGEN
Lördagen blev perfekt!
Vi åkte till Lövsjö som de heter innan 17.. Samlades allihop i Bollsta för att åka karavan till Lövsjö :)
In i buschen!

Finare ställe får man ju leta efter.. Det var så fint! Min arbetskompis som ägde stället hade gjort så fint överallt..
Hon hade tänt ljus och andra belysningar runt om på hela tomten, ut på bryggan och inomhus. Det var så vackert!

Det börjades med en välkomst drink+hallon (utan alkohol för oss gravida)  med 3 olika sorters snittar. Sååå gott!

Efter blev det middag : en kycklinggryta med ris.. Himlans gott!

Sen kom efterrätten värsta goooda tårtan! Herrgårdstårta.. Den godaste tårtan jag ätit i hela mitt liv.

Efter det kom det in fulla skålar med alla dess olika sorters chips, popcorn, saltapinnar, nötter ostbågar m.m
Sen kom hon med gurk och morots stavar med 4 olika sorter dipp! 

Tror du vi rulla därifrån.. 

Hela kvällen blev så lyckad med mycket skratt och prat. Några badade vildmarksbad och hade vattengympa för oss andra.. :D
Verkligen lyckad och rolig kväll! 

Ska sätta in lite foton när jag kommer hem från jobbet!  

Annars har helgen varit lugn.. fikat med Mary + fam, lite guitarr hero o Matte har varit duktig med vårat blivande sovrum. Ska bli kul att få inreda sovrummet sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0