Kul!

Idag kommer min pappa och syster upp o hälsar på i några dagar! :) Det ska bli kul att träffa dom. Det ska bli kul att få visa dom planerna för rummena och bilderna osv! :) Tycker det är mysigt att de kommer.

E ledig imorgon från jobbet så det är ju perfekt för att hinna umgås lite :) 
Det blir nog en runda till Dollar såklart o bara umgås.

Pappa skulle ha med sig jackan som jag ska testa om jag kan ha när magen växt till sig i vinter.. sen hade han med sig något annat skoj.. spännande! :D

Ska fortsätta jobba nu! Ciaooo




Kommentarer
Postat av: LAACY

aa men de är klart att de är en stor grej att inte veta och se själva ! men de är upp till var och en .. min bm sa till mig att inte veta könet är halva grejen med gravditeten och de kan jag också förstå,



haha atck =$ men de känns att man förändras =(

2008-09-18 @ 13:22:08
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Theodorsmamma

va söta foton:) ehhe:D Måste varit underbart att se bebisen:)

2008-09-19 @ 14:33:03
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0