Inne i vecka 20!!

Det går undan som sagt.. Det händer rmycket med babyn nu.. Halva tiden har gått!! Shit vart tog tiden vägen? Lika chockad varje gång jag tänker på det :) 

Bebben sparkar och har sig där inne i magen.. det känns så skönt att den rör sig för då vet jag att den lever..  Hemskt kanske men jag kan inte förklara denna nojja man har över allting! Det var en vän till mig som sa att välkommen till orolighets världen.. ditt har bara börjat!...  hmm.. Tack eller vad säger man? :)
De flesta man pratar med som har barn eller som ska få säger att de gått igenom samma sak.. Denna ständiga oro över att det ska vara något fel..
Måste försöka tänka att om det är något fel eller att något händer med babyn.. så är det så.. Jag kan inte göra ett skit åt det!..

Men kan säga att oron la sig ganska mycket efter ultraljudet.. då jag fick se lillbebben :)  Vill ha en sån apparat hemma! Skulle titta på bebben hela tiden då :)

Nog med bebbesnack!

Annars e allt bra.. Jobbet rullar på.. bilen går bra.. :P 

Bosseman dampar här brevid mig.. tror han vill något.. :) Ut kanske!  Han har en show bakom min rygg. Åmar sig på golvet, rullar runt, leker överkörd padda... Asso kolla!! Måste ta kort.. brb
Åmar...                    gamm strumpa   Överkörd padda..


Han e sötast i hela världen min bebis.. En speciellare hund får ni leta efter!  Hjärtar ♥

Lägger in lite bilder på mig oxå.. :P

Kommentarer
Postat av: LAACY

haha de är helt normalt att man är nojig när man är gravid, om bebisen lever eller itne m.m min bm sa att alla är de typ .. och att de kmr gå över när man gått en längre tid, för mig gick de över iaf och jag var helt supernojig så fick jag fick ont i magen ller nåt sånt .. köpte tillome en sådan angelsound så jag kunde lyssna på bebisen hjärta när jag ville och efter jag köpte den så lugnande jag ner mig extremt.



aa tiden går superfort, eller veckor iaf för mig. men samtidigt känner jag mig så van att vara gravid nu så de kanns som att jag alltid varit gravid =P men snabbt de går de, känns som mindre än en månad sen jag var i vecka 20, kmr tillome ihåg när jag tog magbild

2008-09-23 @ 14:30:48
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: LAACY

jaa, läste om den på familjeliv, visste inte heller att de fanns =D många säger att hjärtslagen är falska men de tror jag inte alls på eftersom jag vissa gånger kunde höra & samtidigt känna bebisen. Om du vill kan du få köpa min lite billigare har bara använt den mindre än 1 timma sammanlagt så batteriet ¨är ganska fullt. om du är intresserad då=P



aa jag vill inte ens tänka på de, jag ska ju iväg snart för att köpa troskydd, haha =P tänk så blir man inkontinent på riktigt efter förlossningen =(



jag vet inte riktigt hur de kmr bli, men vi ska kämpa. Maya är en underbar liten hund, men hon är fortfarande valpig och vill hoppa m.m när hon blir glad, annars tror jag inte de kmr bli några problem. Vi jobbar på de, men vi ska självklart inte göra oss av med henne och första regeln är ju att man inte ska stänga ute hunden när man får barn utan låta den vara med. Men vi har sagt att på natten så blir de köket för henne, och slut på att ligga i sängen och soffan. så jag hoppar verkligen de kmr bli bra, annars blir jag väldigt ledsen. vi ska försöka så gott vi kan iaf att få de funka

2008-09-23 @ 16:02:46
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: viktoria

kan verkligen inte ens föreställa mig hur de e å ha en bebbe i magen.. men ja antar att man får erfara de snart...

Hur e de annars då? gör du för skoj??

2008-09-23 @ 17:54:52
URL: http://biktopia.blogg.se/
Postat av: Viktoria

hehe... jomen visst, det där me citaten skulle ju egentligen kunna räcka... om ja bara satt å va irriterad å tyckte synd om mig, men efter som ja har ett liv så måste ja ju även skriva om de...

Sen finns de dom som väljer att skirva om typ... hund.. eller hundar, eller varför inte hundar för omväxlingens skull muhahahaha...

Puss pårej sötnos!

2008-09-24 @ 15:21:38
URL: http://biktopia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0