Hejhopp!

Nu e de måndag o en ny vecka e på G..

Det ser ut att bli en vecka med saker o göra..

Imorse 7.30 var jag o matte på Bilskadecentret och lämnade in BMWn IGEN.. som vi fått tillbaka efter lackning i fredags. De skulle lacka om bilen men tror de missuppfattat och trott att vi skulle skrota den.. Bilen har bucklor, listerna är buckliga, det fattas orginalgrejer som ersatts med plastsaker...... ena dörren går inte att låsa.. listan kan göras lång.. men vi träffade ägaren där imorse och han skulle beställa hem nya delar och fixa till felen. TACK
Det såg ut som vi fått tillbaka en bil som blivit misshandlad.. Hoppas att de fixar den så att den ser ut som när vi lämnade in den. 

Ikväll blir det middag och bio med några arbetskompisar..  Ska bli trevligt!

Imorgon vid 9 ska jag till Sollefteå och skära bort mitt öra... nää ska ta bort en liten plopp som jag har på mitt öra. Även kallad Min vän..... hehe Matte ska ha avskedsfest för den idag..  :P

På onsdag morgon ska jag o Matte till sollefteå igen för  att gå på ett möte på habiliteringen ang. Joakim.

Sen e det väl inget mer spec den här veckan..

En stor händelse denna vecka är att Maia o Jussis tvillingar ploppar fram på FREDAG!!!  Heeeelt sjukt!
Håller tummarna för att ni alla ska må bra!

Joo sen e det tjejmiddag på lördag vid någon sjöstuga med en badtunna på bryggan. Låter jätte mysigt!
 
I helgen som var har vi varit i Sundsvall med Mary o Micke o små shoppat lite från IKEA och MediaMarkt.
Sen var jag och hämtade min "blöjhink" och smågrejer från Babyproffsen en present för gravida. Gulligt!

Sen har det varit Guitar Hero resten av helgen! :) Mycket roligt!

NUUuu e jag i vecka 18! hehe Magen växer.. Det börjar synas mer o mer! :)
Mår bra annars! :)

Har ni det bra alla läsare?     Skriv något kul! kraaam

Kommentarer
Postat av: viktoria

Tjena hallojsan!

nja.. onödigt att utmna med en öl när man evgravid.. de håller ja me dig om..

vet inte men det ser ut som det blir jobba.. va ska ni sj göra??

kram

2008-09-08 @ 15:55:59
Postat av: Maia

Hej, gu vad jag skratta åt avskedsfesten!!!! Så roligt, synd att ja missar lol! Lägg in mer mag bilder tack! Kram

2008-09-08 @ 18:10:13
Postat av: viktoria

haha...hon ser ut så eftersom hon har blandade färger i ögonen.. hehe :D jo bara bra me oss.. kom precis hem från jobbet.. trött

2008-09-09 @ 16:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0