Beräknad till den 14 februari!

Idag har jag och Matte varit på ultraljud och vi fick se vårat lilla stjärnskott! Shit va coolt..
När jag låg där och fick se på lillen så blev jag helt  konstig i hela kroppen.. asso känslan av bara försöka förstå att  bebisen som rör sig där på bilden är min! 

Bebisen var aktiv och boxades och sparkade i början. Vi såg tydliga små fingrar och tår.. SÅ HÄFTIGT!! men sen när det var dags för att ta foton så ville den inte.. Bebben korva ihop sig vände bort huvudet osv :)  Ville inte helt enkelt..  
Men fick med mig tre bilder iaf! Inte så tydliga men men.

Bebisen var såå sööt.. o liten! Nu är den ca 18cm från huvud till stjärt.. En liten stund hade den handen på kinden som att den låg och sov på handen. Himla gulligt!

Detta är en helt otrolig upplevelse som jag önskar att alla får vara med om..

Jag mår mycket bättre nu när jag fick se bebisen och att allt såg ok ut. Blev lyckligare!

Ska lägga in bilderna senare.. pusssssss


Kommentarer
Postat av: martiiina

ÅHHH kärleksbäääjbiiii!!!!

2008-09-16 @ 21:28:08
Postat av: LAACY

tack! =) åååh ultraljudet är underbart =D=D

2008-09-16 @ 22:57:06
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: viktoria

ååhhh va underbart! :D hihi grattis igen

2008-09-17 @ 12:08:52
Postat av: LAACY

hihi eran bebis är beräknad på alla hjärtansdag, om jag inte har fel =P efter man har varit på ul så blir man mycke mindre nojig att någonting är fel .. kmr ihåg hur orlig jag själv var att de hänt något med bebisen eller att den kanske inte lever och de är så himla jobbigt =( ska ni kolla upp könet?? eller ska de vara en överaskning ?

njaa vi har inte handlat så mycke då vi har fått låna de viktigaste typ vagn spjälsäng skötbord m.m

2008-09-17 @ 12:26:37
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0