SÖNDAG

JOBBHELG...

Om ca 4 timmar är min arbetarhelg över! Såå skönt! Det har gått ganska smärtfritt faktiskt.. :) En till positiv sak är att jag inte hunnit göra mig av med lönen! :P

Idag är jag 24 fullgångna veckor! Magen måste ha vuxit nån storlek sen sist jag fota den.. Känner hur allt bara spänner och putar ut : )  Jag ska ta ett foto imorgon! 
Imorgon e jag leeeedig! : )

Idag började jag 13.30.. rätt skönt o få sovmorgon! Kollade lite Desperet och TopModel avsnitt på morgonen sen städade jag lite o diskade..

Vi får/har nämligen besök idag! Av Mattes mamma och Leo. Dom kom vid 14 idag och stannar till på Onsdag!
Ska bli kul att få träffa dom senare när jag kommer hem.

Hoppas ni får en trevlig kväll!

PS O hoppas att ni ställt om klockan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0