Shoppat.

Det vart inte så mycket men lite smått : )

Det vart en badbalja, speldosa, små handdukar,  lakan, två fina ljus grejer, 3 blommor i kruka, badrumsmattor, nytt databord, ett tält till Joakim, Matte köpte någon slags borrgrej...  Sen var det nog inte så mycket mer.

Vi kollade lite på vad skötbord och spjälsäng kostar och vad det fanns för några.. Men vi köper det senare.

Det är så kul att kolla babysaker! Myser..

Speldosan som är ett gossedjur ska jag börja spela för babyn varje kväll innan jag går o lägger mig : )

SEN fick jag min barnvagn!! Jag mötte upp Danne i Birsta medans Matte var kvar i Sundsvall stan.. Vi hade ett stort problem bara.. Vi kom inte på hur man föll ihop den.. hehe Vi försökte ett bra tag och lyckades inte! Höll på o bli tokig!!
Fick till slut in den HEL i  bilen efter att ha tagit ner säten o så............ svor... Tänkte att Matte kanske kunde klura lite när jag hämtade upp honom..   TACK DANNE!!

Kom fram till honom och vi höll på o höll på o trycka på alla dess knappar o spakar som finns på den där vagnen.. Va nära att slänga den i vattnet! Efter ett par telefonsamtal och fråga publiken så fick Matte ihop den!! Vilken lycka! :D
Vagnen var helt ok efter jag tvättat den lite :)  Tar kort på den en annna dag!


Lite av sakerna..


Kommentarer
Postat av: Lillis

den baljan har jag oxå köpt på ikea:) mitt problem var att jag inte orkade gå så anders drog mig i en vagn::) kommer nog aldrig åka dit mer innan detta är avklarat;)

2008-10-05 @ 12:45:35
Postat av: Marika

haha hur långt gången e du nu då? :) När e det dags? Kraaam

2008-10-05 @ 19:09:40
Postat av: katja

har du köpt vagn,vad blev det för modell?lägg ut bild på den så man får se.

2008-10-05 @ 23:09:59
Postat av: Lillis

är ju ett tag kvar , är i vecka 34 nu, känns som vecka 357.:)

2008-10-09 @ 15:18:35
Postat av: Marika

LILLIS

hehe kan du inte ta ett kort o maila på maggen? :)

Skriv tillbaka på det nyaste inlägget! Så jag inte missar något.. inte ofta man går ner o kollar på de gamla inläggen :) kraaaaam

2008-10-09 @ 21:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0