MIN OTUR I ETT NÖTSKAL

Hur ofta kommer chansen att du blir bjuden på en utomlandsresa? Typ ALDRIG!!

Nu har det hänt och jag kan inte åka med..

Mattes pappa fyller år och ska bjuda alla sina barn med respektive+barn till Teneriffa en vecka i mitten av December!
 Vad roligt tänkte jag! Skönt o få åka utomlands.. MEN jag får ju inte flyga när jag är så långt gången!

En del flygbolag nekar gravida att flyga om man är långt gången.. Sen är det tydligen lite små jobbigt att flyga när man är gravid med risk för blodproppar, svullnader m.m

Har inte något val för jag vill inte riskera något när det gäller babyn! Mitt lilla hjärta.. ♥

MEN FATTA VILKEN CHANS JAG MISSAR!! Det skulle vara såå roligt att få åka eftersom alla ska åka med Diana o Addepolarn, Sophie Amilia Kimpa o alla. Jag hade ju kunnat ha hur roligt som helst med dom alla!

Medans jag får stanna hemma så får Matte o Joakim roa sig utomlands... Stackars mig... ; )

Kommentarer
Postat av: yasmine

onej, vad galen jag skulle bli :P

2008-10-17 @ 11:08:56
URL: http://yasminejanssons.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Tjo.. nä men fy va trist att du inte får åks med... stackare .. lider me dig, skulle va kul å dra utomlands. Ljussjön, de ligger 3 mil söder om Söderhamn :D

2008-10-17 @ 21:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0