Mer snö!

Inatt har det kommit mer snö! T.o.m att det är lite frost o lite vitt kvar på gräsmattorna och vägkanten! De måste komma meeer så man måste pulsa fram! :D  kanske inte riktigt så riktigt än.. Kom på att det är så jobbigt med bil o körningen.. Då kan man inte gassa på lika mycket :P

Rätt skönt att det bara är en dag kvar till helgen! Inte för att vi ska göra nå speciellt men bara att få ta det lugnt.

Jag längtar så till den 3 November.. Då ska jag till MVC o få lyssna på bebbens lillhjärta och mäta magen :)
Kan vara skönt o veta att allt är som det ska vara med mig och bebben.

Nu sitter jag o väntar spänt på ett samtal eller mess från en kompis som är på förlossningen just nu för att se om hennes bebbe har vänt sig eller om den satt sig. Om den inte satt sig så blir det ett vändningsförsök och då kan allt hända.. Kan bli så att hon blir mamma idag!! Hon hade tid 08.00 och har inte hört av sig än........ spänd av förväntan!

Måste jobba vidare nu! Ha en bra dag allihop!

PS: Cymilla du e min lilla prinsessbulle!! <333

PS2: Kompisens bebbe hade vänt sig själv så nu får hon vänta i ca 3 veckor till innan det är dags! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0