MAMMA...

Jag saknar dig så det gör ont i hela min kropp...



Älskar dig sååå mycket..  Önskar du kunde vara hos mig nu och trösta mig som bara du kunde mamma..
Smärtan i mitt hjärta när jag låter alla känslor komma fram är inte av denna jord.. 
Du kunde ge mig en sån trygghet med din röst och din värme.. Den tryggheten finns inte längre..  Vill ha tillbaka den..

Dagen då du flög i väg med änglarna..  Minns jag fortfarande som att det var igår.. Minns din blick, dina tårar, minns ditt sista andetag.. ditt sista hjärtslag..  Tungt..

Efter dessa år.. säger jag fortfarande gonatt till dig varje kväll/natt..



GONATT MAMMA! Älskar dig..

♥Vi möts där solen aldrig går ner♥

Kommentarer
Postat av: katja ahl

Nu gråter jag..... snyftar högt. Finns här om du behöver! Kram

2008-10-14 @ 10:00:46
Postat av: Amira Shaaban

Så vackert sagt. Visste inte att tårar kunde komma så fort. Må gud vaka över vackra, snälla omtänksamma Merja.

Massor med kramar från mamma o jag.

2008-10-23 @ 14:49:56
Postat av: katja

Gråter...känns som igår.Tänker på den dagen ganska ofta...

Saknar henne...

Du vet att jag finns för dig älskade Marika.

kram katja

2008-10-24 @ 23:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0