LEDIGA DAGEN

Idag har jag inte gjort ett SKIT! :)

Lite måsten har jag ju gjort.. Vart ute på promenad och lek med Bozo o hans kompis Onni.. sen har jag mest legat i soffan, suttit vid datan och haft det bra :)

När Matte slutade jobbet ville han bjuda mig på middag.. JA TACK!
Så det vart en File Oskar med räkor o sparris+ bea mmmm..   tack för maten!♥
Efter maten fikade vi en snabbis hos Micke o Mary.

Nu sitter jag här i soffan o e allmänt död! Mätt.. känner mig som en uppblåst ballong! Min mage står rakt ut.. jobbigt att andas.. hjärtat slår hårt o snabbt.. Det är inte bara guld o gröna skogar o va gravid inte! :D

Ska snart gå en liten kvälls promenad med Bozo, duscha o sen ska jag faktiskt försöka gå o lägga mig. Jag börjar 7 imorgon o då kan det ju vara skönt o ha fått sova lite :)

Ha en bra kväll allesammans! Kraaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0