LÄNGTAR

Längtar tills min nya laptop kommer hem! Antingen kommer den idag eller imorgon.. Ska bli så skönt o ha en alldeles egen.  Ska ta en bild på våran nya lilla data hörna sen när allt e hemma och är klart.
Matte har sin mac..  och jag har ju min snart och datan vi har nu ska vi ha nere i källaren. Blir perfekt!


∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞


Måste berätta att jag har börjat känna när min bebis har hicka! Coolt! Det hoppar till inne i magen.. I början fattade jag inte vad det kunde vara men nu så! :D  

Bebisen är nu ca 32 cm lång! Har så svårt att förstå att den börjar bli så stor..  Jag tänker mig bebisen som den var i ca vecka 18 när vi såg den sist i UL.
Tycker det är så häftigt! : )


GRATTIS AMIRA PÅ FÖDELSEDAGEN!! Hoppas du o magen får en fin dag! Kraaaam♥

Kommentarer
Postat av: Amira Shaaban

Tack gumman för födelsedags önskningen:) Jag såg att du ringde.

Hoppas allt e bra. Pussa magen från mig (he he ganska omöjligt jag vet, men försök LOL)

Jag har forfarande inte pluppat ut våran lilla plutt eller stora kanske jag bör säga:)

Den får GÄRNA komma ut nu, jag e så trött!

Puss på er!

2008-10-23 @ 14:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0