Barnvagn+bilstol

Här är ett dåligt kort på barnvagnen och bilstolen.

Barnvagnen är en Brio Duo Kombi. -06 tror jag att det är.. Helt ok! :)  Lite konstigt bara att ha den här hemma..
Men tar bättre kort på den och även sittdelen när jag kan ta ut den o ta kort när det inte regnar!! :P



Här e några saker jag köpte nu senast jag var i Sundsvall.. Jag dööör när jag ser sånt här!
KOmmer att bli en shopoholic när det gäller babykläder.. MEN har varit duktig och inte handlat mycket alls.. Bara lite : )

Björnmössan med små öron och små tofflorna är såå mjuka o sköna.. Myser ♥


Nu ska jag göra mig iordning för jobbet!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Ja, de e inge roliga djur... om dom bara kunde utrotas nån gång.. kastrera dom så dom inte kan föröka sig.. typ.

Åhh äntligen kom de upp bilder på den omtalade vagnen :D Fiiiiin den va :D

Kraaam

2008-10-09 @ 22:34:51
URL: http://biktopia.blogg.se/
Postat av: Katja Ahl nu vet du..

Älskar att läsa din blogg....

Älskar att läsa om vad som händer med magen och dig

Stor kram till dig!!!! puss =)

2008-10-10 @ 22:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0