VECKA 27

På fredag är det bara 3 månader kvar till bebben ska ploppa ut! Längtar så..
NU
Bebisen är ca 36 cm lång.. väger ca 1 kg..
Bebben kan öppna och stänga ögonen, den är t.o.m.  ljuskänslig! Nu börjar den att utforska allt.. suga på tummen osv. Häftigt!

Hörseln: bebis hör allt som händer runt omkring.. Den känner igen min röst och Mattes röst.. bebben kan bli rädd och hoppa till om det kommer plötsliga ljud eller höga ljud. Helt otroligt!
(När vi var på bion i lördags så hade jag min jacka över magen ,ljud dämpare, så att inte bebis blev rädd för alla höga ljud :D)

Sen börjar håret växa mer och mer men har inget pigment än.

Min bebis har även hicka ofta! Helt sjukt att man känner det.. 

Jag skulle så gärna vilja veta vad det är för någon liten person där inne som sparkar och rumlar runt.. men men jag får snällt vänta tills bebben känner själv att den vill ut : )♥

Det är så overkligt fortfarande! Fattar fortfarande inte riktigt....   pussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad fort det har gått! spännande!

2008-11-10 @ 16:56:22
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: Viktoria

Tjoho.. ede bara 3 månader kvar?? å ja har inte fått träffa bebis via magen än? ni måste ju komma hit nån dag.. fy skäms på oss! slår på allas våra fingrar ;) pöss

2008-11-10 @ 20:05:09
URL: http://absolut-viktoria.blogspot.com
Postat av: Viktoria

Danne har match på lördagen men e hemma ca 17 eller 17:30 men annars har vi ingenting planerat..

de vore super skoj!

2008-11-10 @ 20:16:24
URL: http://absolut-viktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0