STAKARNA E FRAMME!

Mysigt mysigt :) Men gardinerna får vänta tills i veckan.. Orkar inte stryka just nu! :)

Ett av köksfönstrena.    Vardagsrumsfönster.


I år blir det inte mycket pynt.. Lite onödigt o plocka fram allt när inte ens Joakim kommer att vara här något mer än denna vecka som kommer. Veckan efter den här e han hos sin mamma sen åker han och Matte till Teneriffa en vecka........ direkt till hans mamma efter det.. så efter nyår träffar jag honom igen! Skumt.

Åå jag kommer bli tokig här själv med Bozo den veckan Matte e borta.. För er som inte hängde med på det där.. Mattes pappa har bjudit alla hans barn, respektive + barn på en resa. OCH jag får helst inte flyga eftersom jag e gravid.. Vill inte riskera något. MEN liiite störande för hur ofta kommer det en sån här chans??! Dom kommer att ha det skit kul.

Jag kommer att våldgästa mig hos Mary med deras bebis och Nina med bebis.. Det är bra att det finns fler lediga på dagarna som har tid o fika! :D

Imorgon blir det fullt upp.. Först MVC kl 8 då ska jag göra ett glykosprov för att kolla sockret eftersom jag har diabetes i släkten.. vilket innebär att jag ska ta blodprov och sen dricka en sockerlösning, vila 2 timmar där och sen ta ett blodprov igen för att se vad kroppen gör av sockret. Sen får vi hoppas på att jag inte har graviddiabetes! Håll tummarna. :)

Efter det blir det en rutin undersökning, får lyssna på lillhjärtat o så! Det ska bli kul!

Seeen bär det av till arbetsförmedlingen för att skriva in mig.
 
Vid 13.30 börjar mitt första möte med föräldrargruppen.. Den är till 16.30.
Så min dag är fullbokad. Ganska skönt men det kunde ju vara lite utspritt under veckan kanske :)

Nu ska vi  snart åka och fika hos Micke o Mary.. köpte färska munkar nyss! Mumma... Såå gott! Hörs! Kraam

PS. KatjaA självklart lovar jag att ringa dagen innan! :)  


Kommentarer
Postat av: viktoria

suck.. andra ja känner som har blogg.se har ja inga problem med alls... när ja ska öppna deras bilder.. men dina bilder kan ja ju ALDRIG förstora :( why?

snyft

2008-11-30 @ 22:17:51
Postat av: Zandra

Åh va surt att inte kunna följa med =((



Jag o kevin pyntade för fullt här igår, han precis som jag älskar ju julen =)



Det är sååå mysigt när man får lyssna på hjärtat =)



Skönt att du har massa kompisar som är ledig om dagarna iaf.



Kraaaaaamis

2008-12-01 @ 11:08:51
URL: http://zessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0