SONTAG

Hej hopp!
Fyy för att jobba helg.. det borde oxå vara olagligt!.. Just vetskapen att jag ska sitta här till 22... Bläää..
VILL INTE.. Men snart e det slut på det! Inte glad över att behöva sluta här ändå..

Men ganska skönt o börja 13.30 då hann jag ju med lite hemma.. ja sånna där roliga saker som att tvätta, montera ner ett databord, skriva en "måste handla lista", kolla räkningar och hänga tvätt :P

Vad har ni haft för er under helgen då? Inte så jobbigt att skriva nåågra rader om det, eller? Come on! :D

Kommentarer
Postat av: Maia

Jag har varit hemma med pojkarna hela helgen. I fredags va Camilla här å vi kolla på idol. Igår va Jussi ute så han e sjukt bakis idag, och tråkig...kram!

2008-11-23 @ 16:21:19
Postat av: Zandra

Ja du stumpan :-)

Jag har oxå jobbat, va ut i Fredas me syrran och tog några groggar för dig me :-P

Kände du de på Lördan? De gjorde jag...hahaha

Söndag jobbade jag trots att jag va dunderförkyld med feber, på Barnkulan i orminge från 9.30-18.30

Kramis

2008-11-25 @ 11:07:44
URL: http://zessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0