SISTA ARBETSDAGEN..:(

Usch det har varit en ganska tung dag idag.. Min sista arbetsdag på jobbet. Som jag skrivit om tidigare så flyttar ju den avdelningen jag jobbat på i snart 2 år upp till Boden.. Norrbotten! Vi fick ju chansen att behålla jobbet om vi var villiga och flytta uppåt.. Tycker VästerNorrland är tillräckligt högt upp! Eftersom jag var vikarie så fick jag gå.. Så tråkigt! Hoppas på att det ska dyka upp något nytt jobb där under den tiden jag är mammaledig. Allt kan hända!
Dagen började med att en av oss vikarier hade med sig tårta till morgonfikat.. sen bjöd hon på lunch till alla på jobbet.. Till eftermiddagsfikat var det tårta igen som gällde.. Fullproppad!
Det känns inte som jag har slutat utan att jag ska tillbaka dit på måndag igen som vanligt.. kommer att sakna detta arbete! Det var så kul o intressant jobb!

Blev bjuden på julfesten på fredag i Sollefteå.. Det ska bli kul!

På lunchen kom Carina med lillErik och Lotta på besök (oxå vikarier som fått sluta pga flytten och mammaledighet) 
Fick mata och mysa med bebis hela dagen nästan! :) 

Lillerik                                 Carina                  
 
Angelica                Lotta                  Gudrun som bjöd på maten :)

Jag vid mina älskade skärmar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0