MÅNDAG.......

Borde vara olagligt att börja 07.00 på morgonen..........
Fy f***n va trött jag e nu! Har inte sovit bra inatt heller.. Vaknat hela tiden! Störande.. men men hoppas jag får sova inatt!

Helgen bara flyger förbi.. Vart en riktig mysig helg fast vi e panka! :)
Blev bjudna på middag i lördags.Riktigt gott! Tack ska ni ha för den kvällen! :D

Annars har det varit Guitarr Hero, World tour :)

Nu har jag lunch..
(Under lunchen på jobbet)
Måste berätta!!! Jag har varit en meter ifrån en björn!!........

En död björn..  sorgligt men lite häftigt.
Det var den björnen som attackerade en jägare här uppe för nån dag sen.. Den låg i ett släp och var STOR och jätte söt med en massa vassa tänder som syntes... Tog kort med mobilen, sätter in den sen!
Tyckte synd om den..  det var ju inte björnens fel egentligen.. det var jakthundarna som retade upp den genom att stå skälla på den när den lagt sig för att sova för vintern.. Jag hade oxå blivit sur om jag blivit väckt på de sättet.
Stackars nalle.. Den såg ut som en stor nallebjörn.. men den luktade inte så gott........



Dagens händelse! :D

 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

mjo... de e ju faktikst inte björnens fel... men ja tycker kanske att dom borde ha letat upp sitt ide och lagt sig där för läääänge sen... de e fan November nu.. snart December..

Tycker de e rätt jobbigt me alla dessa björn attacker...

vart jobbar du nu??

2008-11-17 @ 13:57:44
URL: http://absolut-viktoria.blogspot.com
Postat av: Maia

Men du det är bara att vänja dig vid sömnlösa nätter, tihi! Jag blir glad när jag får sova 2 h i sträck... Kramkram

2008-11-17 @ 16:14:18
Postat av: Marika

Maia: men jag har 3 månader kvar juu.. sen kan jag börja med sömnlösa nätter hehe

Idag har jag hållt i en veckas gammal bebis.. herreguu.. började grina! :) allt bra med dina pojkar? kraam

2008-11-17 @ 16:29:24
URL: http://mapal.blogg.se/
Postat av: Viktoria

hej hopp!

oki.. men vill du verkligen jobba så mycket nu då? snart kommer ju bebben :D

Jo det är bara bra här... vintermörkret e super mysigt.. tända ljus och allt de där.. you know...

:D Kram

2008-11-17 @ 16:47:17
Postat av: Anonym

de vet ja inte än.. jobbar lite da för da kan man säga... när ja har jobbar så skriver ja upp mig på mer innan jag går från passe...

men nu i natt jobbar jag.. sen tror jag att jag ska försöka jobba i morgon natt med.

Men du.. de e värdelöst, det går aldrig att klicka upp dina bilder... varken snö bilderna eller björnen kan ja se i stort format... står bara "error"... skit skumt..

2008-11-17 @ 19:02:34
Postat av: vickan

Jodå.. de ja jobbar in är sparpengar eftersom vi klarar oss på dannes lön.. så egentligen spelar de ingen roll vad ja tjänar.. allt e plus :D

De e bara nu senaste tiden ja inte kunnat klicka upp bilderna :(

2008-11-17 @ 22:31:08
Postat av: vickan

öh, hur mycket utgifter har ni ?? kram

2008-11-18 @ 13:33:35
Postat av: martina

jag blir så jääävla irriterad över sånt där..jägarna vet att det finns björnar PLUS att dom är i björnens hem..jävlar alltså..hoppas björnen dödar en jägare när björn kommer in i ett samhälle vars de e jägarens hem!!

2008-11-18 @ 16:28:15
Postat av: vickan

förra månaden hade vi 15.000 kvar efetr räkningarna... fast du vet ju hur de e.. dom ryker ju endå ... nu har de vart vinterdäck.. sthlms-besök. dannes bil e på reparation inför besiktning.. you know...alltid e re nåt skit... blää

2008-11-18 @ 16:35:03
Postat av: LAACY

men fyy :( blir riktigt ledsen av sånt .. stackars björnen

2008-11-20 @ 21:03:56
URL: http://mami89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0