KICKBOXNING?

Gomorron allihop!

Vaknade  imorse av min bebis vanliga morgonrutin.. Morgongympan!  Idag tror jag bebis övade kickboxning.. Jag fick självklart vara med i matchen! Bebis slog ett slag först vid min navel, jag parerade och "slog" ett "slag" tillbaka... bebis blev förvånad för det stod still ett tag, kanske jag fick in en knockout! :D Men sen fortsatte vi så.. Bebis vann till slut för jag gav upp.. (kissnödig) :)



Skriver mer senare under dagen.. Börjar jobba 14.. Ciao

Jobbar dag och kväll är över..Ska gå ut en liten sväng med Bozo o sedan försöka varva ner lite grann innan läggdags.
Men just nu har jag fastnat i Mattes kvällsserie Without a trace.. Klockan bara rinner iväg!
Hoppas ni har haft en bra kväll!

Grattis Katja.A på födelsedagen!! Många kramar !!  som sagt önskar jag bodde lite närmare dig o dina nybakade bullar.. hehe puss o kram


Kommentarer
Postat av: katja.a.

Men gumman om du hör av dig nästa gång du åker ner så ska jag baka bullar åt dig.

Och kladdkaka om du vill... Stor kram till en underbar tjej.

2008-11-21 @ 09:56:52
Postat av: Zessan

Hihihi... visst e de underbart när sparkarna kommer hårt hihihi.

Jag kan äta lite bullar för dig och bebis ;-)

Kramis

2008-11-21 @ 10:38:13
URL: http://zessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0