Hmmm...

Hej på er alla glada, bittra o härliga människor! :D

Ännu en arbetsdag har gått smidigt. Dagen har känts så lätt eftersom jag e leeeedig imorgon!! Wee o sen börjar jag inte förens vid 14 på torsdagen.. såå skönt! 

Nu sitter jag hemma i soffan mätt och belåten efter middagen (Pasta o Köttfärsås) mmm..

Väntar på att klockan ska gå.. ska hämta Mary kl 18.40.. sen ska vi till Bollsta på ljusparty....? Ska bli intressant eller inte o se vad det är för speciellt med dessa ljus... Dom kommer verkligen på allt för att tjäna pengar! Men det är nästan alla roliga på jobbet som kommer vara där så det kommer säkert bli roligt!




Såå ljuspartyt avklarat.. det var en tant som stod och visade olika sorters ljus med olika dofter former m.m fina ljushållare i alla dess former och skepnader.  Sen hade hon hand, fot och badkrämer i samma dofter som ljusen.. Det fanns jätte fina saker MEN APDYRT!!!  Köpte ingenting.. Har inte råd!
Men nu har jag varit på ett ljusparty iaf :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad är ljusparty?

2008-11-18 @ 19:31:11
Postat av: Zandra

Hmm..låter som en sån grej jag skulle gilla...jag Äääääälskar ljus =))

2008-11-19 @ 16:39:30
URL: http://zessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0