BRRRR..

Ligger här i soffan under en filt och tittar på en dokumentär om USAs mest hatade familj. En helt sjuk sekt som är en stor familj som hatar ALLT. Det är bara dom som kommer till himlen.. Alla andra hamnar i helvetet.. Det är gud som gjort att det har blivit krig i Irak så att han kunde döda soldaterna som dött i kriget.. För att gud hatade dom för att dom var säkert bögar eller hade sex.. Dom känner glädje när någon dör i olyckor, cancer då e de typ fest för då har gud tagit bort ytterligare en person som inte är god för gud, som han har straffat.. Dom står och demonsterar vid bla soldatbegravningar och skriker GUD HATAR ER OCH DOM NI BEGRAVER. Ni är bögar osv! Helt sjukt medans de anhöriga till soldatfamiljen står och gråter med barn brevid sig!
Sen står dom med sina små barn som oxå måste stå med dessa skyltar "Gud hatar er och USA"  Dom har så mycket hat i sig så det är helt sjukt! 
Alla svenskar skulle hamna i helvetet oxå för att vi har en pastor som tror på homoäktenskap... Helt sjuka! Någon som såg den? 
Herregu säger jag bara... Så mycket hat har jag inte sett på länge!

Sak till annat.. Fyyy va kallt det är!! Vi har -13.... brrrbrrrr Tur att man har ett varmt hem och en soffa att krypa ner i! :)
Synd att man inte har en hund som kan gå på toaletten.. Kanske nästa trick o lära han! :D Måste ut i kylan nu.. sen e det snart dax o sova!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Nä, jag missade de och jag vill gärna se de =(

Helt galet hur man kan ha så mycket hat i sig...



Vi ska få mildare nu igen =( så då blir de slaskigt o dant...inge kul, men man får va glad så länge de varar.



Kramisar

2008-11-26 @ 17:00:33
URL: http://zessans.blogg.se/
Postat av: vickan

har svarat dig i mina kommentarer...

har en tendens att alltid göra de, men för dom som inte vet de så tror dom att inte får några svar.. haha

2008-11-26 @ 18:15:25
Postat av: LAACY

jaa, de är väldigt scaaary att titta på dom när man själv har så nära. HJÄLP! haha aa jag vill nog ha allting typ =P förutom kvaddalr och akupunktur och tens så är jag öppen för de mesta .. Vill verkligen vara bedövad när de är dags! du då ? ska du ha någonting`??

2008-11-26 @ 22:39:38
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter den dokumentären ??

2008-11-27 @ 08:50:44
URL: http://liesahlin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0