AVTACKNINGS FESTEN..

Igår hade de på jobbet en avtackningsfest för oss som slutar.. Jätte gulligt av dom! Men ändå ledsamt.. Vill ju inte sluta! Det där jobbet har varit de bästa jag varit på med bra arbetskamrater, roligt arbete, trivs jätte bra! Hur ofta känner man så efter snart 2 år? Vi har så roligt ihop.

Men igår vid 18 började hela tillställningen.. Dom hade hyrt ett stort hus vid Hembyggdsgården där dom hade välkomst bål (ja alkoholfri för mig), dukat upp bordena fint och MYCKET mat! Det vart mycket skratt och dans+ trams!

En sak är ganska intressant här uppe.. ALLA kan dansa mogendans! Oavsett ålder... 
Jag hade turen nu igår att jag är gravid.. Vi är tre som är gravida på jobbet..  Dom som frågade om man ville dansa pekade man bara på magen o skaka på huvudet.. hehe  Vi kom undan! :D

Tack så mycket för igår kväll allihop!

Jennie o Nina med välkomst bål..


Linda o H-E (de som satt mittemot mig vid bordet)


Lite ballong lekar :D           Dans i hallen              Helt galna...
            

Skratt och tårar..             Presentöppning..

     

Presenterna.. :)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Måste kännas jätte surt att behöva sluta :( har dom kommit fram till vad dom ska fixa för jobb åt er? eller blir de er grej individuellt att lösa??

Kramizar

2008-11-09 @ 12:15:34
URL: http://absolut-viktoria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0