Solle...

Snart drar jag o Bozo mot sollefteå till Viktopia.. Ska hämta henne från jobbet. Ska bli kul o se hennes hus o vovvar.
Hur ska jag hinna med allt idag?? Det går inte.. Vi får se! Ha en bra dag! Kraaam


Såå hemma.. softar.. Skönt! Helt färdig nu.
Var o fikade med viktoria.. vilket var mycket trevligt! Lite dampigt med hundarna bara hehe


sen mötte jag upp Matte.. han har handlat walkie talkies.. Så vi lekte med dom ett tag :D
Matte klippte sig.. Jag gick runt o handla lite, kolla upp cykeldäck.. så de e klart! Ska bara ta dit cykeln! Perfekt!
Cykeln e inte så vacker direkt men den går framåt! Huvudsaken..

Nu ska jag plantera mina små blommor! Heippaaa

Kommentarer
Postat av: Lille-Mor

Å ha du skaffat cykel! då kan du ju cykla till mig i Långsjön i sommar:( de ä ju ba en 3 mil eller nåt;) hoppas du har det bra å hälsa din familj, KRAMAR lillis

2008-05-30 @ 14:32:12
Postat av: yasmine

ja, gör det, då får du dig ett gott skratt :P Haha!

min näsa ser jätte stort ut på fotot och så ser det ut som om jag är vindögd.. hhaha KRAM!

2008-05-30 @ 15:06:45
URL: http://yasminejansson.blogg.se/
Postat av: Marika

Heej Lillis! Ja men självklart cyklar jag 3 mil!.... hehe tror jag tar bilen.. ;)

Allt e bra här! Hos er oxå? Kraaaaaaaam saknar dig!

2008-05-30 @ 21:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0