Shoo!

Tyvärr har jag inte riktigt haft tid o sätta upp bilder.. har en sambo som okuperar datan om kvällarna.. Men ska göra det ikväll!

Asso herreguuu vilken träningsvärk jag har!! Helt sjukt.. Kan knappt stå, sitta, ligga, andas.. Tror inte man ska köra så där hårt om man inte tränat på länge.. Måste ske oftare helt enkelt!

Idag ska jag nog ta en sväng om på Trädgården o handla några blommor till mina krukor ute : )
Det blir ju så mycket finare ute på tomten då.

Snart bara tre timmar kvar innan jag får gå hem från jobbet! Haft många anmälningar idag.. puh.. Men tiden går ju fort!
Imorgon börjar jag 12.. Lite sovmorgon! Sen e jag ledig torsdag! Häärligt!
Kanske ska kolla med Vickan om hon kanske e ledig då? hmm I call u


Här e bilden som matte har ritat i ett program. Duktigt!


Bilden på hur det ser ut nu.. orkar jag inte gå ut o ta nu.. Gör de imorgon!

Tränade med Matte idag igen! Skönt men ont i kroppen! : ))

Kommentarer
Postat av: viktoria

tjena tjena.. läste bloggen.. jodå, ja e rätt så ledig i alla fall, jag jobbar bara till klockan tolv :D

2008-05-28 @ 09:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0