OJ!

Vad glad jag blev när jag såg att ni skrivit mina vänner! Tack! Jätte kul! ♥PUSS♥

Som ni ser håller jag på o ändrar lite med bakgrund o så.. kan inte riktigt.. men yasse e duktig o hjälper mig! ♥
Ska göra mer ändringar, men imorgon! Tack Liten för komplimangen! hehe kraam

De e så mysigt nu när pappa e här.. Han verkar må lite bättre o han e mer avspänd när han är här.. Förut så kunde han komma o hälsa på o sen åka dagen efter för att han fick panik om han slappnade av någonstans.. Jag vet varför..
De e oftast när kroppen slappnar av tankarna börjar komma igång..

Han måste ha det jobbigt efter att mamma gick bort.. Tänk dig.. att leva o bo tillsammans med den du e kär.. i över 30 år.. O sen nästa sekund så finns inte din livskamrat, bästa vän, barnens mamma, fru där.. Helt hemskt!
Men idag så verkar han kunna slappna av mer och inte vara en sån jätte stressapa.. eller stressapa har han nog alltid varit om jag tänker efter! :)) men de e skönt att se att han mår lite bättre! ♥

Just nu tvättar han min bil.. TACK! : )
Tvättar min bil :)

Yasse o Dany är i Bollsta hos sina vänner.. De ska stanna där över natten. Roligt för dom att träffa sina gamla vänner.
Saknar dom lite nu.. de vart så tomt! : )

Yasmine


Danyela sätter jag in en bild på senare.. när jag har fångat henne på bild först! Svår flirtad..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0