LÖRTAG

Tjohopp!
E på jobbet i vanlig ordning.. 12-22.. Inte så jätte lockande kanske men de e de värt! eftersom jag då kan vara ledig en massa sen.. : ) Jobbar ihop lediga dagar. Sen jobbar jag med två av dom roligaste idag så kvällen består mest av trams.. :P

Idag vaknade jag 10.. men va vaken en timme vid ca 7-8 då joakim vaknade. Skönt o få sova lite mer eftersom man måste vara hyfsat klar i knoppen hela dagen och kvällen.

Innan jobbet åkte jag till Mary och tog en kopp kaffe. Såååå varmt ute.. men skönt! Nu ska man inte klaga..

JAG VILL HA LÖÖÖN... så jag kan handla grejer till trädgården.. Vill ha mer!

Idag åkte jag hem och åt middag.. de blev en snabbgrillning för min del.. på en halvtimme hann jag åka o handla korv o sen grillade Matte dom sen tröck jag i mig två korvar och potatissallad sen åkte jag tillbaka till jobbet!
Ganska grymt snabb! hehe

Nu e klockan 20.. två timmar kvar! Dagen har gått fort.. skönt. Längtar hem nu.. Ska nog flirta mig in hos Matte o försöka få mig en massage.... det brukar funka ibland! : ))
Shopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0