KOMMENTERA MERA..

Så man vet vem som är inne o läser :) Blir ju lite nyfiken.. hehe Kul o se att det finns några iaf

Just nu så saknar jag Stockholm.. JÄTTE mycket.. tror att det är för att staden e så vacker nu under våren. Sen var det så länge sen jag hälsade på där.. Känner att jag måste få min lilla dos snart.. Kanske måste vänta tills semestern.. Trist! men vet inte hur jag ska hinna annars.. Saknar er vänner!! sooo much.. LOVE
love..

usch va jag känner mig låg nu.. förkyld.. febrig.. blää Ni vet när man andas sjuk.. Förstår ni vad jag menar?

Slutar jobba vid 20.. längtar dit!
Imorgon ska jag sitta i växeln i 5 timmar. Där jag satt innan jag hamna på den här avdelningen.. Ska bli kul men känner samtidigt att det ska bli drygt o sitta till 17!.. vet hur sakta tiden går där inne ibland.. men nu har jag ju iofs inte suttit där på ett halvår så de kanske går fort iaf.. : )

Min kära pappa kommer imorgon! Ska bli kul o träffa honom.. Det var oxå länge sen! Ska bli jätte kul.. han har o göra där efter... tvätta, byta olja på min bil.. hehe tvätta mina fönster.. kanske fixa min cykel.. Saknar det i livet.. pappas hjälp! Han ställer alltid upp.. Han vill! Tro inte att jag tvingar honom.. Så dum e jag inte : )

Ikväll fick jag höra att Yasmine oxå följer med! Ska bli kul o få träffa dom båda!

Kommentarer
Postat av: erik martin

assåå..ma..det känns som att jag såg dig för ungefär 300 år sen..=( varfööör?? JAHA du har hund man barn volvo..påta i trädgården va?? hehe..o du hade druckit en JAVA va? åhh vad e det som händer..?? när kommer du??? nu har jag iaf vart runt o läst..;)

2008-05-15 @ 22:42:42
Postat av: viktoria

samma här... nu e de orminge längtan för heeela slanten..

2008-05-16 @ 10:09:19
Postat av: Maia

Jag läser!! Ibland... Men jag e så dålig på att kommentera lovar, härmed att jag ska bli bättre på det :-) Det är kul å läsa om dig åh vad du håller igång; listor, trädgård, jobb, familj, hund, hus osv osv. Som vanligt så saknar vi alltid dig här i sthlm det vet du! Tycker absolut inte du måste vänta till SEMESTERN!! ;-) KKKKRAAAM

2008-05-16 @ 18:34:33
Postat av: Lie

jag läser ju :) å de e bara du som kommenterar hos mig hehe

2008-05-16 @ 18:56:37
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: yasmine

jag, din brorsdotter är en trogen läsare :)

2008-05-16 @ 22:35:09
URL: http://yasminejansson.blogg.se/
Postat av: viktoria

ja vet inte när de blir att ja åker,, snart hoppas jag!

Japp de tycker ja absolut att vi måste göra.. måste sikta in oss på nån dag/kväll tycker jag :D

2008-05-17 @ 00:36:39
Postat av: Lie

va fin bloggen e! mycket bättre nu :)

2008-05-17 @ 08:41:43
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: Matte

puss

2008-05-17 @ 18:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0