Jöbbe och konfirmation...

Undrar vart jag sitter o skriver någonstans.... kanske på jobbet!

De e såå skönt.. nu e den här helvetesveckan över.. bara två timmar kvar! Man känner hur huvudet börjar svika.. man blir tramsig, allt e kul, minnet e inte den bästa, man sluddrar lite grann allmänt yr! Dax o vara ledig.. : )

Imorgon ska det bli så himla skönt.. ingen Joakim som vaknar 06-06.30.. (hos sin mor)! matte jobbar.. aah bara jag o bosse.. hehe ska nog pyssla ute lite grann på dagen om det är fint väder.. Det skulle bli kallt men vi får se imorron!

Någon som vill skänka pengar till mig??? :P

Vill shoppa shoppa shoppa... men nu e jag verkligen genom fattig.. inte kul men man får skylla sig själv.. man beter sig som att man vore världens rikaste ibland.. men jag har ju fått de jag velat ha iofs.. det blir bättre snart!




image61image63

Idag konfirmerades Yasmine.. jätte ledsen över att jag inte kunde vara med! Men min pappa och syster var där.. och min mor som säkert va med dig idag Yasse.

Yasmine.. Hoppas du har haft en fin dag.. en sån fin dag som bara du förtjänar!
Vi brukar inte prata känslor så ofta men jag älskar dig! O önskar dig all lycka till i framtiden.. Nu har du nått en milstolpe i livet! : ) Massa kärlek till dig! ♥ Kramar ♥
Min fina brorsdotter Yasmine
image62

Kommentarer
Postat av: yasmine

hihi, tack för gratulationen :) kram kära faster!

2008-05-13 @ 14:34:07
URL: http://yasminejansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0