hoohoo....

fattar ni hur fort det går med veckorna!! Idag e de redan torsdag.. ledig imorgon! Sköööönt.. : )  Sen e de helg! De går så sjukt fort..

Snart har jag semester! Bara ca 3 veckor kvar!! Det ska bli skönt o kul..  Inte för att vi planerat nått spec.. men det blir Kolmården och sthlm.. De e de vi har planerat. Sen ska jag bara vara.. pyssla här hemma.. bada sola u know the drill!

Nu ska jag göra mig en "Måste ha lista"  Tänker inte skriva den här... tror inte att ni e så intresserade av att jag måste handla tops, tandkräm, tvål m.m   Eller? hehe

Måste bara skriva lite om min vän Maia.. Läste min andra väns blogg (Lies) och såg att dom skulle träffas idag..
jag e så nyfiken på hur magen ser ut idag! jag vill oxå träffas o ta en fika ju.. saknar.. Vill följa med i utvecklingen av magen med bebbarna i.  Du måste ta ett foto o skicka lite oftare! ♥

Lie!! Kan du inte ta din käreste Jonas i hand o komma upp o hälsa på i sommar??! Det skulle vara mysigt.. Eller? Grilla sola bara vara? saknar dig med.. ♥

Nää nu ska jag skriva lista och arbeta.. ha en fortsatt trevlig dag! Hörs sen..


Kommentarer
Postat av: Maia

Ja, när kommer ni till stockholm???!! Oj vad vi ska fika då!! Magen växer så jag har nästan växtvärk. Och det rör sig därinne!! Man ser på magen när de sparkar, helt sjukt!! Jag ska maila bilder till dig!! Kram kram

2008-05-23 @ 10:51:58
Postat av: Lie

hej! tror jonte skulle ruttna där uppe han vägrar tillome åka till hans eget landställe. Han är en liksom en stadskille hehe :) kramis

2008-05-23 @ 12:28:21
URL: http://liesahlin.blogspot.com/
Postat av: Mattias

Nu är det ju inte så att hon bor i skogen på nått landställe :)

2008-05-24 @ 21:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0