Helgen e över..

Idag har pappa, Yasmine och Danyela åkt hem.. Tråkigt o säga hej då. Men vi ses snart igen..
Pappa e så snäll.. Han e så hjälpsam och vill hjälpa till. Han har småpysslat lite här hemma.. Han sa att det kändes skönt att vara här och att han mådde bra här hemma. Kul o höra! Love ♥

Helgen har varit delvis jobbig oxå just för att man är sjuk.. förkyld febrig ont i halsen.. men har försökt underhålla flickorna så gott jag har orkat : )

Vi har haft kul tillsammans. Här e lite bilder från helgens lopp

Poses..


Solglasögonprovning..


Yasse med en valp från www.benerotts.se



Pappa försökte lära oss att kasta macka :D


Grillade korv.. o hade de mysigt!


Det har vart en bra helg.. E så tacksam för att jag har en sån underbar sambo, familj och vänner. Ni e bäst!

Ska lägga mig i soffan o kurera mig.. Over n out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0