Åååå...

Åååå va trött jag e... tror att jag börjar bli sjuk.. :( Vaknade lite skum i halsen.. snorig.. nyser.. Inte kul alls! De e de sista jag vill just nu!

Igår var det en skön dag.. Tog det lugnt med Bozo, va ute och o små pyssla lite.. spela 360.. handlade och tvättade! inte många knop där inte! : )
Under kvällen tog jag en fika med Mary.. fick även kvällsmackor! Nyttigt... noot! :P
Men gott va det!

När jag kom hem efter 21 någongång så gick jag o matte ut o grävde upp en rabatt.. Hade vart kul om det inte va så kallt. Men matte va på G så han fick göra de mesta. Jag tyckte mer att de va kallt..
Ska bli kul sen när man får pengar o göra iordning där. Man har ju sina planer...

imorgon e jag ledig..

Hemma nu o de e ganska sent.. När jag kom hem från jobbet så gjorde jag o Matte ett storkok av en chiliconcarne röra... de e så gott! Hade lite olika bönor i.. som har fått legat i blöt i 10 timmar och sen kokat i 1½ timme.. JÄTTE GOTT! Med ciabata till.. mumma... : )
image64

Slängt i nästan alla ingridienser.. ser inte så gott ut kanske men den e riktigt god!


Matte älskling.. du e min stjärnkock! ♥ ps. tack för massagen...  : )

Nu har jag varit ut med Bozo o vi har kastat boll o promenerat en liten bit.. Han e så duktig! ♥


Gonatt alla läsare : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0