Ååå ångest.. o arg..

Nu närmar det sig till the bitter end... Får kanske reda på hur det ska gå med mitt jobb den här veckan.. När det läggs ner och om vi får några ersättningsjobb.. Tror inte vi får det.. Blir så ledsen i hela kroppen.. När jag äntligen hittat ett jobb.. som jag älskar..
Det blir väl Hej A kassa snart då..  Jävla skit! Blir så arg..  Jag vill inte vara arbetslös... VILL INTE JOBBA INOM VÅRDEN!! VILL INTE TORKA BAJS!! Nää aldrig mer.. de får bli nått annat! Vi får väl se va som dyker upp! Skit håla..

Kommentarer
Postat av: Maia

Nä det låter inge kul, hoppas det löser sig på bästa sett, det brukar ju göra det, till slut. KRRRAMM

2008-05-21 @ 18:03:31
Postat av: Marika

Håll tummarna för ersättningsjobb! Kraaam

2008-05-21 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0