Say no more...





21.00

Nuu orkar jag skriva.. de har varit helt sjukt varmt! Man blir ju helt slut..

Började jobba vid 12 o nu har jag bara ca1 timme kvar! Ska bli skönt o få cykla hem nu när det har blivit liite svalare..

Imorgon e de jag, jocke o bozo som gäller. Matte ska åka iväg till sundsvall o shoppa! Borde de inte vara tvärtom att det ska vara jag som åker o shoppar!!? hehe nää han ska handla sånna där handyman saker.. som verktyg, gräsklippare och våra utemöbler!! Längtar till dom.. Hoppas de får plats i bilen bara.. annars får han hoppa över nått!

Vet inte vad vi ska hitta på riktigt kanske åka till nått vatten..? Vi får se imorgon.

ha en trevlig kväll! kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0