hej hej hallååå..

Oj vilken härlig ledig dag! Hunnit med ganska mycket..
Jag har..
Ätit gratis lunch med jobbet..
Fixat mina örhängen som jag fick av matte.. (de gick sönder) Perfekt om man har försäkring.. Helt nya! *blingbling*
Fixat o skickat paketet.. Äntligen Yasse.. Sorry att det tagit sån tid : )
Vart på Dollar..
Ätit en mjukglass men Matte, Joakim, micke o mary.
Städat hyfsat..
Fikat med Sabina o Esa en snabbis.
Tvättat
Tagit hand om bosseman..
Vart hos Mary en snabbis..
OCH legat i soffan o kollat på motsvarande Sveriges skönaste människor.. Norges.. på femman. Ganska kul.. men en exakt kopia på Fredrik o Philip.. Dom e fortfarande mycket roligare! Sjuk o rolig humor.. Me like!

Så har min dag sett ut typ.. förutom att jag blev nerduschad av min käre sambo ute på gräsmattan.. ISKALLT!!
Så om du läser det här.. Våga inte blunda.. I will be there... mohahaha
Nää men vänta du bara..

Nu ska jag upp o joina honom där uppe i sängen o Scrubsgänget, blir nog en Cheers oxå.. Gonatt folket!

Kommentarer
Postat av: Anonym

not if i see you first....

2008-06-03 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0