Härligt..

Får en sån härlig känsla i kroppen när jag inser att jag inte har några måsten på 4 veckor!! ÅÅÅ va härligt!

Idag e stadsfesten över och alla artister tivoli stånd och all folk går hem. Trist!
Men jag hade ingen större lust att gå igår kväll  det var BWO o Petter som spelade.. hmm inga favvo band direkt! Så jag o matte stannade hemma o kolla fotbollen och spelade poker!
Vunnit har vi gjort på fotbollen! Vi har haft sån tur heela vägen! Vi har vunnit över 2000 om inte mer! Jätte kul! Så jag ska shoppa kläder snart : )

Just  nu e jag avundsjuk på min syster och Yasse... Dom e i Turkiet.. solar o badar och har det bra säkert. Vill oxå! Hoppas ni tar kort! ♥

Två yrhönor!


Bara längtar till nästa vecka då vi ska till sthlm!

Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0