TÅRTKALAS & ÖVERRASKNING!

Åå va de e jobbigt att hålla hemligheter!
Idag e de ju Mattes födelsedag och Micke o Mary +barn o hund skulle komma o fika vid 18 tiden.. Bara det att Mattes mamma Anki och lillebror Leo från sthlm också skulle komma hit o överraska Matte OCh det har jag fått hålla hemligt.. Vilket jag e duktig på men har nästan gjort bort mig idag! Såå jobbigt o hålla sånna hemligheter.
Matte blev glad!

Nu har vi fikat tårta och ätit pizza.. mmm : P
Anki o Leo


O jag ska börja jobba imorgon..................................... känns lite tungt! MYCKET tungt....................

Måste fan gå o lägga mig nu om jag ska komma upp 7! Herregu...

Har inget bra kort på den färdiga trappen.. men här e ett! Måste fixa lite krukor o så till trappen..
Snygg! Min älskling e så duktig.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0