SNART ÅKER VI : )

Arbetspass 8-18 idag.. idiotisk tid jag satt...! Vill ju vara hemma o packa o fixa innan vi åker.  Jag får hoppas att Matte fixar lite nu på dagen.. Jag får nöjt sitta här..

Imorgon så åker vi nog ganska tidigt.. först mot stockholm, ska lämna Bozo till pappa först så Mirre får hämta honom där vid fyra då hon slutar jobba.
Sen ska vi möta upp Micke o Mary+barnen på hotellet  : ) Det ska bli kul! Känns som att det var länge sen man såg dom sist.. hehe De åker från semester i Blekinge.
Det ska bli kul på Kolmården! Jag var ganska liten sen jag var där sist.. : )

Idag åker Anki o Leo hem.. Så nu blir det tyst i huset. Ingen Leo o Joakim som dampar :D
Ska ringa o säga hej då till dom senare.

Nästa helg kommer Kimpa o Matilda upp så då blir det fart igen! : )

Hoppas ni har en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0