MAMMA

Idag e de två år sedan min mamma gick bort.. Fattar inte att man klarat sig..  Men de e fortfarande jobbigt.. tungt ibland!

Den saknaden man har i kroppen går inte att beskriva.. de e fortfarande så att man vill att allt har varit en dröm och att mamma finns där nere i stockholm.. Allt e som vanligt.

Jag vill bara krama om henne och få känna hennes närhet och höra hennes röst.. mammas röst.. 

Den smärtan man känner i kroppen ibland e inte av denna jord.. de gör så ont i hjärtat.. vet inte hur jag ska förklara det.. men ont gör det av saknad och förtvivlan över att hon inte finns vid min sida.

Hoppas du har det bra där uppe bland alla andra änglar mamma.. 

Jag vet att min mamma är min skyddsängel idag... Känner av henne ibland på ett skumt sätt.. Eller så e de önsketänkande.. man vet aldrig! Det känns som att hon är med mig ibland. 

SAKNAR DIG ÄLSKADE MAMMA.. DU HAR MÅNGA SOM SAKNAR DIG HÄR. ÖNSKAR ATT DU VAR MED OSS.
DU ÄR DEN BÄSTA MAMMAN.

VI MÖTS DÄR SOLEN ALDRIG GÅR NER.

 

Kommentarer
Postat av: Katja

Å du gumman.. Har inga ord. Kram

2008-07-18 @ 10:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0