HELLOOO

Såå semestern snart avklarad.... VILL INTEEEE!!!! Vill ha mer semester.. Så skönt o chilla runt o göra de man vill.. men men de e bara o ta sitt nöjda arsle o back to work! Lugnt..

Jaha idag e de fredag.. Matte o jag har bara tagit de lugnt de senaste dagarna. Kollat film, fikat o solat o så. Matte har fixat klart trappen.. de fattas tre plank som han e o handlar nu. Blir skit bra!


Nu ska jag börja röra mig till Mary o ta en kopp kaffe med henne.. snacka bajs! : )  Alltid kul.

På måndag ska jag göra en rolig sak.. men jag skriver om det på måndag istället så har jag nått o skriva om.. hehe

PS. Min älskling fyller år på Söndag!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej pullan!



precis hemkommen från uppsala och "semestern" från avgrunden.. shit pommes frittes säger jag bara.. vi måste träffas snart! jag saknar både dig och mary.. :( p o k joa

2008-07-12 @ 00:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0