SOM JAG TRODDE..

Det blev som jag sa förut.. Nu börjar det kännas att jag är arbetslös.. :( Fast jag har hur mycket som helst o göra här hemma så känner jag bara en stress att göra allt..Då blir jag nästan lite anti till att städa, fixa o dona. Eftersom jag är hemma hela dagen så faller det mesta som ska göras här hemma på mig automatiskt. Tråkigt!
 Jag vill jobba och tjäna pengar!

Ikväll ska jag o Matte till Joakims skola och gå på deras lilla julfest :)  Det ska bli kul! Ska ta med kameran o fota lite.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det vart ingen julfest..:(   Jag hade gjort mig julfin o allt men så fick vi reda på att Joakim var sjuk, precis när vi satt oss i bilen på väg dit... JÄtte tråkigt! Men Matte åkte dit och filmade julshowen ändå :)  Jag åkte o fika med Mary o Micke resten av kvällen.
 


Vill oxå tillägga att vi har 15 minus just nu... brrrr

Kommentarer
Postat av: viktoria

jo de känns super skönt att ha allt de där överstökat :D

2008-12-10 @ 23:05:54
Postat av: Zandra

Åh jag vet precis hur de känns...

Man blir som galen av att inte jobba =S

Som här har jag egentligen huuuuur mycke som helst att göra, men har som ingen lust eftersom jag ju ändå bara e hemma...urk...



Va tråkigt att han va sjuk =(

Men de va hur gulligt som helst att han åkte dit o filma ändå.



Hoppas att ni mår bra =)



Massor me kramar till alla.



Puss & Kram

2008-12-11 @ 10:43:06
URL: http://zessans.blogg.se/
Postat av: katja

vad långt hår du fått!

vacker är du också!

kram

2008-12-14 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0