:::::M:::::

Har inget vettigt att skriva men har ändå lust att skriva lite...

Dom två första ensamma nätterna har gått och dom har gått bra.. Men har inte sovit så bra inatt. Bozo började vakta mitt i natten och när han vaktar så fnyser, frustar och morrar han och går omkring o trampar.
På mellan våningen och nere i källaren.. Uppe där vi sover har han lärt sig att han inte får vara. Blev jag lite nojjig där uppe i sängen.. Men de kunde lika gärna varit snö som åkt ner från taket, för det låter ju som att det åskar ibland när snömassorna åker ner. Eller något djur som håller på på tomten. Man vet aldrig! Men blev lite rädd :) Hade svårt att somna om.. låg mest o lyssnade om jag hörde något.

Jag har fått träffa Marys och Mickes lillprins! Herregu va söt han är!! Blir helt kär.. Han låg i min famn och blev sparkad i ryggen av någon i min mage :D  Häftigt ändå! Dom kanske kommunicerade? hehe "polarn jag kommer ut om några veckor! Syns då!" Det är ju så mysigt med bebbar.. Längtar såå till min egen lillskit!
 
Igår låg jag på rygg i soffan helt plötsligt så kändes det som att någon försökte putta ner mig från soffan.. Vet inte vad bebisen höll på med men hela jag gungade till ordentligt två gånger! :) Kändes som att den försökte ta sig ut genom att sparka sig ut? :)

Nää nu ska jag lägga mig i soffan ett tag o sen ska jag göra mig lite lunch..

Btw.. Hata Akassan!! :P

Kommentarer
Postat av: Maia

Duktig vaktvovve!! Men förstår att du vart lite skraj... men det va säkert snö. Snart kommer du! Längtar!

2008-12-16 @ 13:42:06
Postat av: Viktoria

tjo.. vart ska du komma?? ska du åka till el sthlm??

kul!!

ja ringde dig idag... men de va bara en telesvarare som svarade..

2008-12-16 @ 13:59:28
Postat av: Lie

ska du till hit?? kram

2008-12-16 @ 20:33:21
URL: http://liesahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0