JULFESTEN

Igår var jag på julfest i Sollefteå med "jobbet".  Deras buss gick från Kramfors vid 17 och bussen skulle hämta dom vid 1-2.. Då bestämde jag mig för att ta egen bil så jag kunde åka hem när jag tröttna på fyllegubbarna och tanterna :)
Jag fick sällskap i bilen både dit och hem så det var kul!

Vi åt en god 3 rätters middag och sjöng en massa snapsvisor. Ett glatt gäng! Själv snapsade jag med fruktsoda :D

Efter middagen så serverades efterrätten en trappa ner.. Där fick vi dela upp oss i 5-6 grupper med 5-6 personer i varje grupp. Sen fick vi ett papper där de hade skrivit  några rader på 10 olika låtar som vi skulle komma på vad det var för artist och låt namn. När vi gjort det skulle vi välja en låt på ett annat papper som vi senare skulle sjunga! Singstar! :D

Mycket skratt och sång blev det o alla var fulla o glada!

Vi fick en julklapp oxå.. ett set med fina knivar!

Jag blev kvar längre än vad jag trodde jag skulle orka med. Kom hem vid 1 tiden! Trött men nöjd efter kvällens lopp!

Sätter upp bilder från kvällen.

Makeupen klar!
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0