Jaha..

Undra när känslan av att vara arbetslös kommer? Idag har det kännts som en helt vanlig ledig dag med mycket o göra. Kommer säkert nästa vecka!... :( 

Hemskt att t.o.m arbetsförmedlingen gav mig små pikar om jag säkert inte kommer att få nå jobb just nu eftersom jag är gravid och kommer att vara mammaledig om 2 månader. Såå vi får se hur rastlös jag e snart då! :)
Kommer att bli mycket fixat här hemma nu!

Idag har allt gått jätte bra! Bebben verkar må bra :) Hjärtat slog i 144 slag per minut.. Magen växer på och blodprover och så var bra OCH ingen graviddiabetes!! Jätte skönt!

Idag var jag även på första mötet med föräldrargruppen. Vi gick igenom förlossning... huaa.. VILL INTEEEEE kan den inte bara ploppa ut  UTAN smärta och allt som hör till förlossningsprocessen? Nää nu överdriver jag lite.. Jag hoppas på att få en normal förlossning men allt kan ju hända så  jag får bara hålla tummarna för en normal! :) Men när hon visade med ett bäckenskelett och en docka hur bebisen tar sig igenom själva bäckenet så ilade det till i hela mig och jag kunde bara tänka herregu........
Smärtan lär ju inte vara o leka med!  Blir nog bra.. :)

Sak till annat.. 

Ett roligt kort där Bozo suger på Milos (brors)  öra :D Om man zoomar in bilden så ser man att örat är helt blött.. som att han hållt på ett tag hehe


Kommentarer
Postat av: Katja.A

Marika in med bild på magen.....En bild i v tack ;)

Stor kram

2008-12-02 @ 08:34:31
Postat av: Mikela Olguin

grymt söta hundar :)

2008-12-07 @ 20:45:04
URL: http://mikz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0